Snurrigt i huvudet.

Jag funderar över vad jag vill i livet.
Vad vill jag göra, vad vill jag jobba med, vad brinner jag för,
vad skulle jag tycka var kul. Som ni märker så har jag hamnat
i en sådan "vem är jag" period. Det gäller att inte ta några drastiska
beslut men det gäller också att följa sitt eget hjärta och sina egna
drömmar.Jag har så lätt för att glömma bort att lyssna till mig själv
och lyssna för  mycket på andra och lita till samhällets ideal.
Jag vill göra något som känns rätt för mig.
Inte något för att det finns bra med jobb. Visst ska man ha koll 
på arbetsmarknaden inom det man vill bli, men samtidigt tycker jag
att om man verkligen brinner för det man gör så borde det gå ändå.
Enligt mig. Våga chansa, våga göra det DU vill.
Ibland lättare sagt än gjort.
Det är mitt liv. Mina drömmar. Realistiska eller ej. De är mina. 
 
"Du kan antingen kämpa & försöka leva upp till andras orealistiska mål,
eller ignonera dem & fokusera på att vara nöjd som du är" 
-J. Jacques
2012-09-11 @ 18:06:00 Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

Du är klok! Jag älskar dig!

2012-09-11 @ 22:21:23
URL: http://Petramargaretha.devote.se
Postat av: JossanP

Jag håller med Petra, du är klok kvinna!!
Och därför är det så himla bra att ha dig i sitt liv, för varje gång jag känner mej deppig eller nere, så brukar jag kolla in din blogg eller instagram, och så känner jag att jag reser mig lite igen!

Svar: Men gulletjejer! Anledningen till att jag kan vara jag, fullt ut. Är ju för att jag är omringad av så fina vänner som er! Vi är bra tillsammans! PUSS!
sandramarianilssons.blogg.se

2012-09-12 @ 21:06:57

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0