Nattnatt

Kryper ner i sängen efter en lugn dag. Bus i hagen med Marley som vanligt, det står alltid på schemat. Bra att få ur all hans energi! Promenaderna har inte samma effekt än. Vägde honom och han är nu 19,2kg tung!! Så nu är det dags för valpkurs som vi ska anmäla oss till på måndag. Annars har det varit film, mat mer film och mat. Letat förlovningspresenter till Mostafas lillebror och hans Vian som ska ha förlovningsfest snart. Passade på att kika lite på bröllopspresent till min bästa vän Petra och hennes Alexander som gifter sig nästa sommar. Alltid bra att börja kika lite, även om en önskelista kanske kommer ut sen :) Jag vill alltid ge något lite extra och personligt!
Båda mina killar ligger och snarkar, känner att det är dax för mig med!
Sov gott!
Kram Sandra

2012-09-23 @ 01:27:59 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0