Kultur

Var hemmas hos Mostafas familj idag och de hade lite gäster över. Även fast jag har varit med i kulturen i över två år har jag fortfarande inte full koll. Känner verkligen hur svensk jag är, men sålänge det kan ge ett gott skratt så :) Det är annorlunda hur man hälsar, ibland tar man i hand med män ibland inte och jag vet aldrig när! Haha. När jag ska göra kindpussar så gör jag antingen en för mycket, en för lite eller så glömmer jag byta sida. Ingen bryr sig men det är lite roligt med kulturer och hur otroligt inristad man ändå är i sin egen ibland :) I vilket fall som helst så har det varit en härlig söndag! Som nu avslutas med film och gott med Mostafa&Zakaria.

2012-09-23 @ 23:05:47 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0