Höst!

Kyla. Frisk luft. Färger. Mössa. Kofta. Tända ljus. Filt. Te. Bok. Serier. Film. Regn.

Ja, hösten är mysig och den är påväg! Med lite större steg än jag väntat mig men jag gillar det :) Vi gick en kvällspromenad till solnedgången idag, jag & Marley. Men låt er inte luras av att Marley ser så snäll ut. Skenet bedrar och han har börjat jävlas mycket! Mest på promenader eller när vi är ute. Kanske hämnas för att han hatar att gå i koppel, han vill vara fri som en fågel. Så kämpa & ha tålamod är den period vi är inne i nu. I vilket fall som helst så var det härligt väder :)

Imorgon åker vi till Småland för att spendera helgen där. Har lite ärenden som ska ordnas. Spännande :)

2012-09-12 @ 22:43:55 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0