Vilken dag!

Började med tvättid vid 07.00 på morgonen. Går ju ändå upp då! Kände att halsen värkte, näsan kunde knappt snora för den var så täppt, huvudet dunkade och svetten rann bara jag gick uppför trappen. Sjuk! Boom! Fick bli till att vila och Marleys aktivitet fick bli freesbekastning och övningar ute på gården istället för lång promenad. Han är lika nöjd och blir lika trött, för han får använda huvudet mycket.

Fick ett samtal från Gnosjö och eventuellt har jag jobb till jul! På bästa skolan! Men inget säkert förens på måndag eller tisdag när de hunnit pussla lite. Det skulle innebära att jag och Marley åker hem tidigare än flytten är, sedan får vi pendla till varandra fram till flytten. Inte många veckor! Men ändå :)

Jag sålde iväg min lilla dator och iPod idag, använder ändå bara mobilen till allt. Så de var inte så användbara och jag fick lite pengar.

Tillsist blev det storhandling! Mums. Och Marley som är 6månader idag fick en hel påse från djuraffären med massa gott :) Nu sätter vi oss i soffan med bakad potatis och en film. Bra fredag! :)

2012-10-26 @ 19:49:19 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0