Tokig!

Försöker klura ut vad jag ska ha på mig på Mostafas lillebrors förlovningsfest. Den är inte förens i början av november men jag vill ha allt klart. Jag blir alltid så stirrig när jag ska gå på en arabisk tillställning, just i klädväg. Vill inte komma i slappa kläder medans alla är superfina, ja ni förstår! Tror att jag har klänningen jag ska ha, men skor och en liten kavaj fattas. Kan ju inte riktigt komma i converse. Eftersom jag inte vill åka och köpa något helt nytt så kikar jag på tradera. Återanvändning! Jag lyckas alltid att få ihop något tillslut, tur att Moffes syster kommer hem snart. Hon om någon kan ju detta :) Roligt ska det bli iallafall! :)

2012-10-01 @ 21:28:10 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0