Sömnproblem

Har så svårt att somna om kvällarna, inte det att jag inte är trött utan jag kan bara inte somna. Inatt läste jag på Aftonbladet om att appar man kunde ladda ner och som skulle hjälpa en att slappna av och kunna somna. Men då blir jag ju bara ännu mer mobilberoende. Jag försöker ju bli av med det genom att ibland inte ta med mobilen, låta den vara i ett annat rum osv.

Sen såg jag att någon skrev "lägg undan alla elektronik saker, ta fram en vanlig hederlig bok och läs ett tag, sen somnar du garanterat" så rätt människan har! Men jag har ingen lampa på min sida av sängen, inte heller hittar jag min pannlampa (bästa uppfinningen någonsin!!). MEN jag har ju ficklampa på mobilen! Suck. Vad händer egentligen? Vart är vi påväg. Allt bara utvecklas och utvecklas, vart kommer det sluta? Trots de frågorna sitter jag här och skriver ett inlägg från min mobil, för jag är mobilberoende!! I vilket fall så hoppas jag att jag kommer kunna somna lätt inatt :)

2012-10-24 @ 13:35:23 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0