Hallåja

Dagarna bara rullar förbi och det är redan fredag! Vi har mest kollat film nu på kvällarna denna veckan, så skönt att bara göra ingenting ibland. Marley har blivit helt bra efter sin magsjuka och häromdagen fick han leka sig trött med en annan hund i hundhagen. Kul att det äntligen kom någon med en hund som faktiskt kunde leka med Marley :) Jo, visst ja! Jag och Moffe tjuvstartade julen med julmust! Kunde inte låta bli :) Valde att vänta lite till med pepparkakor!

Har ju pratat med Mia med, det var så länge sen. Saknar tjejgänget som jag hade mitt bästa år ihop med! Vi pratade i vilket fall om att åka tillbaka till Kenya och göra ett större mer välplanerat projekt. Nu när vi varit där en gång, vet hur det är och har lite mer kontakter där. Detta ska vara noggrant så det blir inte förens till nästa vår. Men då hinner vi samla in pengar med och se om någon mer av tjejerna är sugna :) Jag tror nämligen inte att längtan tillbaka kommer att mättas om jag/vi inte återvänder.

Nu väntar jag på Moffis :) Ikväll kommer han yngsta bror Zakaria över och ska umgås med oss. Nice som bara den!
Hoppas att ni får en fin fredag!!

2012-10-05 @ 16:52:00 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0