Tappat bort bloggen lite.

Jag tappade bort bloggen lite, det har varit mycket som hänt. Jag har åkt ner till Gnosjö tidigare och börjat jobba som elevassistent. Har fått fram till jul och ska försöka få till ett möte med min gamla chef inom psykiatrin. Sedan åker jag till Uppsala den 13dec och vi flyttat gemensamt ner den 15dec, ska bli skönt att få bo ihop igen och ha sitt egna! Men nu kör jag hårt med rensning hos föräldrarna, det är på tiden att vi tar tag i det! Har det bra här hemma, med vännerna så nära och släkten likaså! Saknar mina små kusinbarn så mycket och längtar tills jag kan få till en tid och träffa dom!

Just nu är längtan till 15dec stor!


2012-11-14 @ 19:01:57 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0