Full rulle!

Upp med tuppen vid 8, för att åka till Venturas julutförsäljning. Var där förra året med och jag gillar deras lampor och ljuslyktor. Dessutom är det så roligt att köpa något som är producerat i Gnosjö!
Fyndade även hemma hos mamma och pappa då jag hittade ett så fint kakfat, så det la jag beslag på! Har länge velat ha ett kakfat.

Åkte till tippen och slängde hur mycket som helst! Tänk vad man samlar på sig och vad mycket saker man har. Får bli en tur till tippen nästa vecka med, för nu ska här rensas!

Kusinen Sofie kom hit och vi hade en riktig tjötkväll. Mycket roligt :) Man ses ju inte lika ofta nuförtiden, så roligt att ta igen lite!

Men nu är jag trött och ger upp för idag!
Ska hjälpa Annie och Umut med flytt imorgon, hoppas att de inte ringer alltför tidigt ;) hehe. Godnatt!

2012-11-25 @ 00:24:08 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0