Om människor bara visste!

Om bara människor visste om alla parasiter, virus, maskar och mer som finns! Och vad vi kan ha i kroppen utan att känna det. Kan väl säga att jag varit lite hypokondrisk dessa två dagar :)
Nu är det långhelg och det känna väldigt bra! Kan andas lite och plugga lite lugnt.. Så skönt :) Önskar att jag hade varit rikare så att jag kunde kommit iväg lite, typ hem till Småland eller uppåt landet. Men kanske är bäst att vara hemma och koncentrera sig på skolan nu de sista veckorna :)!
Jag måste hitta ett jobb i juni, var kanske lite sent ute på ålderdomshemmet här brevid. För en tripp till Montenegro i sommar vore ju en stor önskan!
Ta hand om varandra.
Kram till er

2012-05-16 @ 16:32:04 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0