Livets vägar!

Gör vad du vill med ditt liv! Jag älskar att jag kan göra precis
vad jag vill. Jag kan hoppa på saker och hoppa av. Jag kan
göra precis vad jag vill bara jag tror på mig själv. Så underbart!
Hade ett så bra snack med en vän igår och sa så kloka ord.
Hon håller på med ett projekt nu och sa att det spritter i hela
kroppen och hon har aldrig varit så glad som hon är nu. Då
är det ju verkligen rätt! Man ska följa sin magkänsla! För
ibland lyssnar man lite för mycket på de runtomkring och
glömmer som lite bort sig själv.
Jag ser att hösten kommer bli fantastisk! Och helt ärligt, jag
knappt vänta tills den börjar. Känslan jag har är fantastisk!!
Jag ska gå min egna väg!! Och det känns, ursäkta mig,
förjävla bra!!
Kram Sandra
2012-05-28 @ 14:04:16 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: gerd

Det låter spännande. Undrar så vad det är du ska göra men berätta när du tycker det är dags. Visst ska du följa din magkänsla annars blir det inte bra.

2012-05-29 @ 09:05:23

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0