JAG SLITER MITT HÅR!

Bokstavligen talat.

Böcker överallt, tankar som jag inte får ner
på papper och timmar som går alldeles för fort.

Men skam den som ger sig! Eller nej, inte
skam det är ju bara elakt. Man får ge sig
om man vill och inte ska man skämmas
över det. Jag vill dock inte ge mig, för detta är
vad jag vill. Så då är det bara till att kämpa
och sitta här hela dagarna :)

"Vad hon tjatar om sitt pluggande" tänker
säkert en del nu. JA, det är den största delen
i mitt liv just nu. Vad är din? Vad "tjatar" du om?
Utgå alltid från dig själv innan. :)
(Jag är synsk, det är därför jag vet vad ni tänker,
hehe)

Nu måste jag skriva lite till...
2012-03-15 @ 12:39:30 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0