Sysselsättning är härligt!

Idag har jag varit och jobbat lite! Känns skönt, jag
blir så rastlös på dagarna. Alla andra jobbar ju då med!
Sedan ikväll sprang jag över en sväng till Petra och Vilmer
och hälsade på en stund innan maten var klar här hemma :)
Mysigt att vi bor så nära varandra nu! Eller när jag är hemmave
iallafall. Imorgon blir det jobb igen och sedan väntas en lugn 
helg med Ullared för att köpa saker till Marley (mest), grillning
med fina vänner och bara massa slö. Hjälpa till att dona lite här
hemma med hade jag tänkt. Skönt att vara så sysselsatt! 
 
Morgonpromenader med denna gullebull har det blivit!
 
Idag på jobbet fick jag även träffa Eddy! Tokbusig vovve!
 
Nu funderar jag på om jag inte äntligen ska börja läsa
Zlatans bok! Har ju inte kunnat läsa en vanlig bok på 
hela våren då plugget alltid varit i första hand! 
Kram Sandra
2012-06-20 @ 21:54:19 Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

Mysigt med besök! :)

2012-06-21 @ 09:24:20
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0