Kärlek.

Tidigare i veckan kom iväg och badade, det var så skönt! Svalka sig lite i värmen . Igår Lagom till regnet kom var det dax för utgång med vänner och vilken underbar kväll! Saknade dock Petra&Alexander som inte kunde vara med för att älskade lilla Vilmer blev sjuk. Idag har det varit mycket slött, kikat OS och sovit. Blev bjudna på grillat hos Petra,Alexander&Vilmer, där även Mia & Carlos var. Mysigt och GOTT, den mättnaden :) Nu ska kvällen avslutas med film här hemma. Om jag känner mig själv så kommer jag somna ganska fort ;) (Bilden nere till höger är lånad av Tilda!) Tack alla fina i min omgivning!

2012-07-29 @ 23:48:15 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0