Gookväll!

Idag gick jag och Marley upp vid kvart i 6. Det tyckte han var en alldeles utmärkt tid. Men han ville minsann mysa i famnen i soffan :) Dessutom skrämde jag nästan livet ur honom idag när vi skulle kissa honom. Det ösregnade och vi gick på gräsmattan och då kom en så stor åskknall att jag började springa mot Moffe med Marley i full fart efter mig, lika rädd han! Haha. Jag är rädd för åska! Men vilken syn för grannarna, matte som räddar sig själv först ;). Det händer inte mycket mer än att all tid går till Marley! Jag är inte den mest sociala nu, sover Marley försöker jag/vi bara känna att vi har en lugn stund :) Men älskar lillkillen så hjärtat spricker. Nu tänkte vi passa på att laga mat!

2012-07-12 @ 19:18:34 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0