Schema

Har suttit och kollat igenom första kursens schema på
min såkallade pingpong sida. Där finns väldigt mycket
information och där vill man hänga! ;) First class kan
slänga sig i väggen.

I vilket fall som helst så ser det ut att bli fullspäckat
från start. Ska bli spännande, intressant och kul!
Satt även och kollade på vart man kan göra utlands-
praktik och jag har ju varit inne på Tanzania.
(Nu är det ju tid kvar till att bestämma sig till det,
men jag vill ha en liten känsla). Iallafall så var jag
lite sugen på Indien! Har velat åka till Indien ett tag
nu och sen hur vore det inte att få åka till Iraq?
Okej, vi kanske inte ska tänja på gränserna så långt,
men jag vill så gärna.
Det är bra med något som peppar än och som man kan
kika på när studierna känns jobbiga! :)

Jobb imorgon på min favoritenhet!
Så nu är det dax att krypa till sängs och drömma sig
bort till en praktikplats någonstans i världen.
Jag älskar världen! ♥
2012-01-17 @ 22:28:37 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gerd

Snälla Sandra, inte Iraq.

2012-01-18 @ 08:16:28
Postat av: Sandra

Nä, det får nog inte bli iraq. Men Tanzania eller Indien, för få åker Moffe också med och ska försöka volontära på ett barnhem/ungdomshem :) Men det är ju ett tag kvar tills dess!

2012-01-18 @ 12:49:13
Postat av: Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

Håller med Gerd jag! ;) vet du? Världen älskar dig med! :)

2012-01-18 @ 14:40:50
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0