Jag lever och mår bra!

Hej!
Nu kan jag äntligen sätta mig ner och ta mig
tid till att skriva några rader här till er som är
intresserade av vad jag håller på med :)

Började skolan för en vecka sedan, det är
mycket nu i början och det känns lite rörigt.
Men det känns också bra och väldigt kul!
Var på inspark tor-fre förra veckan, sov över
på barnens Ö och det var väldigt lyckat!


Första dagen på 3år!

Jag mötte upp Petra&Matilda direkt när
jag kom tillbaka till Uppsala i fredags.
Vi hade en mysig helg, med bio, shopping,
fika, mat och film. Det var lite kallt så vi intog
Gränby Centrum, vilket räckte gott och väl. ;)
Stan tar vi till våren/sommaren!



Det var väldigt roligt att ha dem här!
Här blir jag kvar i 3år och sen i framtiden
vet man inte vart man tar vägen, så vi
får ha ett pendlarförhållande ett tag till ;)
Fina vänner!!

Nu borde jag snart sova, är lite svårt att
lägga sig i tid. De dagar jag börjar 8,30
måste jag gå upp 05,00. Snacka om att
vilja gå i just DEN skolan :)
Imorgon ska vi få information om utlands-
praktik också, spännande.

Jag lever och jag mår bra!
Hoppas att ni gör detsamma!
Kram Sandra
2012-01-30 @ 21:42:38 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0