Ett skratt förlänger livet!

Humor är bra, jag gillar humor! Alla har
vi olika sorts humor men vissa saker
tror jag att alla kan tycka är kul.
Skratta är bra, det är bra för själen
och bra för livet i sig. Allt blir lättare
om det är ett litet skratt med i bilden.
Jag tror på skrattet och jag älskar att
skratta så att det kniper i magen och
tårarna rinner. Men vem gör inte det?
Och vem blir inte sådär glad av att se
någon skratta så den nästan kiknar?
Det smittar och är en otroligt bra
smittsam "sjukdom".

Jag har suttit och kikat på väggdekorer
en stund. Vill gärna ha en någonstans
i hemmet och jag hittade en del med
fina ord, en del med humor osv.
Tänkte dela med mig av några som
jag skrattade lite åt (kanske inte så
att jag kiknade). Men ändå!













Kanske fick jag någon utav er att skratta
lite och kanske visar ni detta för någon
som också skrattar lite. Och då har jag
lyckats med att smitta några ;)
Plus att livet ert blir lite längre!
Greeeat!

2012-01-04 @ 23:54:54 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

Hahaha! :) ha en fin dag vännen! :)

2012-01-05 @ 08:41:18
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0