Att man aldrig lär sig.

Varenda gång är det samma visa. "Det är ju fredag imorgon så det gör ingenting om jag är uppe lite längre, trots att jag ska upp och jobba ganska tidigt". Det spelar väl ingen roll! Det är fortfarande vardag och jag ska fortfarande vara omringad av barn i 8timmar. Jag kommer ju vara dödstrött! Samma misstag varje gång, som en ond liten cirkel jag inte vill påverka. Tur att man trivs så fantastiskt bra på jobbet att dagen rusar iväg :) Jag antar att jag inte är den enda personen som gör såhär. I övrigt har jag haft en bra dag, jobbat och sedan myst hela kvällen :) kram och godnatt på er!

2012-01-12 @ 22:45:40 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0