Det går bra för oss.

Kände mig så nöjd när jag hade köpt en
hyffsat bra spaghettislev och stekspade!
Sen är ju både jag och Moffe klumparna
själva, även om jag inte alltid vill erkänna
att jag är det :)

Detta har hänt:


Jag råkade bränna sönder stekspaden, när
vi hade den gamla spishällen. Satte helt enkelt
på fel platta och som ni vet på gamla spishällar,
lyser ju inget rött!
Moffe skulle hjälpa mig att göra lite potatismos
med spaghettisleven, vilket resulterade i att den
gick av. (Vi har ingen elvisp).
Så det går verkligen bra för oss! ;)


Sedan kanske ni undrar hur det gick med
kriget med comhem? Det slutade mycket
över förväntan!


VI VANN! Och vi har nu gratis tv till sista
februari, sen är den borta. Så får vi se hur
vi gör, vi kollar ju aldrig på tv! När ska man
hinna det? Och så finns ju svtplay!


Idag har jag unnat mig att vara ledig från
plugg. Vaknade i skräck imorse när jag insåg
att jag försovit mig och att mitt enda tåg för
att komma i tid hade gått en kvart tidigare.
Så en timma försent till skolan, vilket ingen
ändå märker eftersom att föreläsningarna är
frivillga, så var jag ändå på plats och hade
en bra dag :) Imorgon är jag "ledig" vilket
innebär plugg! Tur att det vi läser om är sjukt
intressant. Nog om mig och nog om skolan!

Hoppas ni mår bra:)
Kram Sandra

2012-02-02 @ 22:11:24 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida- med bebis på jäsning ♥

Hihi men Sandra va ni är duktiga i köket ;) IKEA har nya billiga slevar och så. Ni får ta en tur dit och införskaffa lite nya ;)



Gött att comhem gav sig till slut! inte skoj att behöva tjaffsa men ibland måste man.



Ja nu är det seeegt att gå hemma och vänta.

Känner bara vilken tur att jag jobbade så länge som jag gjorde.

Puss o kram gumman ♥

2012-02-03 @ 10:18:44
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha inte ens jag lyckades med det dar nar jag bodde i Halmstad!!

2012-02-03 @ 11:17:15
Postat av: Sandra

Hahaa Linneá! Vänta du bara :) Din tid kommer den med!

2012-02-04 @ 19:29:36

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0