Äntligen fredag!

Nu är det helg igen :) Även om jag försöker
ta vara på varje dag, så är ändå helgerna
de bästa! Jag älskar när det är fredag, den
känslan kommer nog aldrig släppa.

Av någon anledning börjar alltid pensionärer
att prata med mig på bussen. En härlig tant
som jag satt brevid för någon vecka sedan 
sa till mig att trots det att hon var pensionär
och ledig alla dagar, så fanns den där speciella
fredagskänslan ändå kvar. Så hoppas jag att
det blir för mig med :)

Tillbaka till idag, vi lagade väldigt god mat
här hemma!


Hemmagjort vitlökssmör på baguettbitar, bakad potatis med
skagenröra och saft till. Den bakade potatisen föll isär, haha.
Men smakade bra! Jag kommer nog aldrig bli en vindrickande
tjej, saft är så mycket godare :) En riktig lyxmåltid iallafall och
Moffe var förtjust, som även fick kalkonskivor till!


Nu har vi tänt ljus så att mysstämningen och lugnet
kan infalla :) Så mysigt med ljus. Något jag fått av min
kära mor, som ända sen vi var små alltid har tänt upp
massa ljus och det hänger kvar :) Ljusstaken längst ner
till höger på bilden har Mostafa GJORT till mig, inte illa va? :)


Nu sitter jag här med min choklad och
kör lite Friends maraton :) Älskar friends!

Hoppas att ni har en mysig kväll.
Ta hand om varandra!
Kram Sandra
2012-02-17 @ 22:39:39 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

En riktig mys fredag ser jag ;)



Vi somnade tidigt igår för Johan var inte pigg så jag ville inte sitta uppe själv heller :)



Det går så bra så med lilla Elliot så ska inte klaga :D får sova bra på nätterna och han gnäller bara lite när han är hungrig eller vill ha en ny blöja annars är han super go :D



Kram kram

2012-02-18 @ 09:18:10
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0