Snart avslutar vi 2012.

Sista dagen på 2012.
Ett år som har varit fullt med utmaningar , började året med att plugga till sjuksköterska på Röda Korsets högskola. Där jag träffade mycket fina människor och verkligen tyckte om skolan. Gjorde en termin innan pendlandet tog slut på mig.

Min bästa vän berättade att hon och hennes Alexander ska gifta sig i juni och det gjorde mig lyckligare än allt!

I juni köpte vi våran labbe Marley och han växer sig större och större <3


Min faster fick beskedet bröstcancer och innan alla besked efter operationen så var det något som alltid var i tankarna. Tack och lov så visade provsvaren positivt! <3

Jag och Mostafa flyttade till Gnosjö och håller på att komma in i livet här. Om vi blir kvar, det vet man aldrig men just nu är det här vi vill vara.

Detta är i stora drag och det har hänt så mycket. Men det avslutar jag nu och behåller alla minnen av 2012, bra som dåliga. Jag lär mig av året och jag lägger det jag vill bakom mig till 2012 och resten tar jag med.

Inför 2013 hoppas jag att nya utmaningar kommer att komma. Nya lärdomar och en massa fina minnen.
Dessutom att det ska bli ett år fullt av människor i fokus, vänner som familj som okända. Gamla kontakter som ska vårdas och nya kontakter som ska bildas både i Sverige och i andra delar av världen. Jag hoppas att det blir ett år som kommer att ge mig mer erfarenheter och som kommer att starka min livssyn ännu mer. Ett år där medmänsklighet ska vara i fokus. Jag har höga krav på 2013 och på mig själv.
Men inte högre än att det går att uppnå.
Vi ses nästa år!

Gott nytt år till er alla! :)


2012-12-31 @ 15:39:29 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0