Förebilder

Jag har många förebilder i mitt liv som jag ser upp till, vänner som familj som kändisar. Men de största är mina föräldrar. Hur de uppfostrat mig och mina syskon och hur de alltid ställer upp! Jag vet alltid att jag har mina föräldrar i ryggen, alltid dem att luta mig mot. De stöttar och har tålamod! Speciellt med mig som flyger och far och har tusen saker jag vill göra helst igår! Jag hoppas att jag också bli den föräldern till mina framtida barn som mina föräldrar alltid varit och är för mig!
Jag är så tacksam och jag älskar dem så mycket! Världens bästa förebilder<3

2012-12-12 @ 21:21:49 Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vad härligt! Tänk att få växa upp utan den trygghet både du och jag har haft. Hemskt!
Föräldrar är verkligen världens bästa!! :)

2012-12-23 @ 13:39:06
Postat av: Sandra

Ja tänk vad hemskt! Vi har verkligen tur som har så bra föräldrar! :) Saknar dig Jossan!!

2013-01-09 @ 16:53:39

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0