Sliten

Har inte sovit mycket denna veckan och det känns i både kroppen och på humöret. Har inte samma tålamod med Marley när jag är trött. Han växer så fort och jag hinner inte riktigt med, har varit försiktig innan med långa promenader men nu märks det att han skulle klara en kortare på morgonen och en längre på eftermiddagen/kvällen. Den långa senare för annars blir han så galen. Ikväll flög han runt överallt och välte sedan ut allt vatten ur sin skål. Kunde badat här hemma! Dessutom när man går och lägger sig så måste det vara helt mörkt i rummet, för annars finner Marley ingen ro. Ja, de är mycket jobb och hade jag inte varit så trött så hade jag orkat med det nu. Hoppas att han sover en stund imorgon, iaf till åtta.
Han är ju inte jobbig hela tiden, tidigare idag hade vi mys samtidigt som vi lyssnade på regnet. Undrar om det är hösten som är på ingång. Mysigt sålänge man är inne ;) godnatt alla fina!

2012-08-25 @ 23:20:51 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0