Mysig söndag!

På söndagar brukar man inte göra så mycket, någon gång är man bakis, en annan sover man bort eller så är ångesten inför att helgen är slut där. Vi tog tillvara på denna söndagen! Började med att jag&Petra åkte till Matilda för att äta frukost. Sedan mötte vi upp Evelina och begav oss till en loppis! Alla fyndade något, jag hittade en mini jordglob och en spegel i form av ett fönster. Spegeln ska jag måla om till vit. Såklart var det handboll som väntade och nu avslutad dagen med en underbar OS-avslutning! Jag har blivit mer besatt av Usain Bolt, han är min nya idol!

2012-08-12 @ 23:36:48 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0