Vilken dag!

Fick gratis kaffe på morgonen, något erbjudande på en pizzeria. Vad gott tänkte jag! Hämtade och drack. Latte för att vara exakt. Gratis är gott! Men inte alltid det bästa. Fick jätteont i magen och kände mig alldeles snurrig. Det höll i sig hela dagen! Ingen mer latte där, för min del! Nu ska jag istället göra ett matintag och vad passar inte bättre än wook en kväll som denna. Med lite soja och Sweet chili sauce, lika bra att chocka magen fullt ut idag!
Vegetarisk wook såklart. Så elak är jag inte mot min kropp att jag tänker chocka den med kött. Räckte med morgonens kaffe. Gratis kan vara farligt!

2012-04-11 @ 20:39:05 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0