Ännu en dag...

..får jag leva! Tittade lite på Sofias änglar på tv5play. Väldigt gripande! Som många andra har sagt, så får det en att tänka efter hur bra man själv faktiskt har det. Även hur viktigt det är att inte skiljas som ovänner med någon eller ta någon för givet. Det är fint det de gör i Sofias änglar, försöker hjälpa på lång sikt.

Jag blev återigen inspirerad och vet varför jag vill bli sjuksköterska. Jag vill finnas till för mina medmänniskor. Så nu tog jag fram boken & ska ta igen det jag missat nu när jag varit sjukt. Vill även tillägga att Rosita som skrivit denna tjocka bok, är våran lärare i denna kurs :). Hon kan sin sak!
Då kör jag!

2012-04-05 @ 13:05:07 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0