Beslutsångest. Vad vill jag göra? Vad vill...

Beslutsångest. Vad vill jag göra? Vad vill jag bli? Ena stunden är det en sak för att i den andra ändra mig. Mitt problem är att jag alltid känner mig låst, att plugga i 3år skulle få mig att känna mig otroligt låst. Kan man inte bara läsa massa roliga kurser och annat smått. Få vara utomlands en tid, volontära och plugga samtidigt? Allt är ju möjligt och har man bara viljan så går ju allt. Men vad vill jag lägga ner min energi på just nu? Vi kommer alla att dö en dag och jag vill att det mesta av min tid går åt till familj och vänner. Men de går ju inte leva på... Konstiga samhälle med alldeles för höga krav och för lite livskvalité. För lite "tänka-på-livet-och-ta-vara-på-varandra". Jag får fortsätta att fundera lite på vad jag vill lägga ner min energi på just nu. Ta steg för steg mot min Sandra karriär, på mitt egna vis. För visst måste man inte göra som alla andra!:) Kram Sandra

2011-09-12 @ 22:25:13 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0