Drömmar!

Jag känner ett sådant sug efter att ge mig ut och vandra.
Få känna den friska luften och lyssna till tystnaden.
Mostafa har sagt att vi kan åka upp till Norrland till våren
och vandra bland fjällen. Han har gjort det en hel del under
sin utbildning så han kan lite om det.
Tjejerna har sagt samma sak, men när jag vill något så
vill jag det direkt. Men så funkar det ju inte i verkligheten :)

En annan sak som jag har tänkt på ett tag är att det skulle
vara häftigt att åka och pilgrimsvandra. Det finns så många
ställen i världen man skulle kunna åka till. Men det ställe som
jag har fastnat för är El camino de Santiago i spaninen.
Det står att man vandrar från Frankrike till spanien, men det
ska även finnas att man bara vandrar i spanien.

Inspirationen fick jag från filmen The way, en riktigt bra
film. MÅSTE ses. Det finns inte mycket måsten i livet
förutom att se denna filmen ;)



Denna bilden tog jag påvägen hem från Östersund i Maj. Kanske jag
flyttar dit en dag!  ;)

Kram Sandra



2011-11-03 @ 23:31:15 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida - bebis på jäsning ♥

Åh va härligt med lite drömmar Sandra ;) Det måste man ha!

Tycker absolut ni ska åka och vandra, annars kan jag varmt rekommendera Norges fina natur!

Tyckte det var sååå vackert där när vi körde motorcyklarna där i somras!

Puss o kram!

2011-11-04 @ 11:16:56
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: fanny ahlm

Nu har du chansen och vara med och ge förslag på olika tävlingar som du tycker ska vara med i bloggen! har du någon idé? så skriver du det ! http://happinessdays.blogg.se/2011/november/var-med-och-bestam.html#comment

Ha en bra kväll!

2011-11-04 @ 15:22:12
URL: http://happinessdays.blogg.se/

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0