Sent...igen!

Jag går ju aldrig och lägger mig i tid längre. Fast idag har jag packat, två feta resväskor fick det bli. Jag vill ju ha med det mesta! Dagen har varit kanon, handlat lite med mamma, hittade fina saker. Åkte till moster Rosa och Stefan, där kusinen Linda var med allas våra älsklingar I släkten, Vide och Vega. Mysigt! Hann med ett besök hos Petra med där även Matilda var. Så en bra dag! Imorgon bär det av med ALL min packning mot Uppsala igen :) Snart dax för ett nytt steg i livet! Hoppas att ni har haft en bra dag! Nu ska jag försöka få några timmars sömn. Godnatt :)

2011-11-20 @ 02:18:44 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0