Kärlek vid första ögonkastet!

Jag måste verkligen fixa med boggen men just nu har jag varken
ork eller tid. Så den får se ut lite såhär!
Mamma åker till USA i Januari och nu har vi kikat lite på affärer
runtom där de ska vara. Till Denver är det de ska åka.
Jag hittade ett par skor jag blev helt kär i! Nu tänker ni att jag
har tjatat om återanvändning. Och det står jag för! Men det är
ju så att man kan shoppa mindre om året, köpa återanvända
saker men även något helt nytt ibland.
Iallafall om hon stöter på skorna ska hon köpa dem. 160kr!
De här vill jag springa runt i till våren/sommaren! Kärlek vid första
ögonkastet. :)
Kram Sandra
2011-11-12 @ 12:40:53 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0