Gnosjö kommer alltid vara "hemma".

Nu har jag lagt mig efter en lång dag. Äntligen hemma i Gnosjö! Älskar hur mycket jag uppskattar Gnosjö och miljön här runtomkring ju äldre jag blir. Är glad över att jag provar lite andra ställen att bo på, för jag behöver testa mig fram för att verkligen känna vart jag skulle vilja hamna i framtiden. Men det är ett kapitel längre fram och nu är nu. Imorgon ska jag hjälpa till i Petra och Alexanders hus som de precis har fått. Ska bli riktigt roligt :) Men nu sova, i mitt gamla rum. Är inte den känslan underbar? Och tryggheten man känner! Ja, jag blir nog aldrig riktigt vuxen. Kommer alltid att vara hemmakär! Godnatt mina vänner!

2011-11-12 @ 01:26:09 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0