Fixar och donar!

Vilken dag! Ringt runt till olika elbolag och försäkringsbolag hela förmiddagen, i jakt på något bra. Elen kändes lite som prio ett eftersom att vi vill ju inte flytta in i mörker :) Så där satt jag och pendlade mellan att prata med människor som vill att man ska nappa hos just dem och pappa. Så idag har jag lärt mig mycket, men tacka vet ja att man har så fantastiska föräldrar! Elen är iallafall säkrad nu :) Åkte iväg till Röda Korset för att kika lite men folk var som gamar så jag gav som lite upp. Jag har ju en pojkvän som endast tycker det är kul att välja lampor, stora möbler och elektroniken. Så allt annat får jag bestämma, jag är i himlen! :) Jag älskar att strosa runt och hitta inredning. Men faktiskt har vi ändå pratat ihop oss om lite färger. Ska bli så skönt att få eget!! Nu tvättar jag och packar om vartannat. Mycket snack om lägenhet men HALLÅ jag har bott hos min svärföräldrar i 6månader så nu är det faktiskt min tur att få något som jag länge önskat. Vår tur är det såklart! :) Kram på er!

2011-11-28 @ 20:58:54 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0