Babysim.

Idag följde jag med Petra och lilla Vilmer på babysim.
Det var mysigt, Vilmer har ju växt så mycket och är
så glad hela tiden. (Kanske mamma Petra har en annan
åsikt om) Haha. Det går inte attfå nog av honom för han
är en sådan liten charmpojke :) Jag är fortfarande väldigt
försiktig när jag håller honom, vill ju inte att något ska hända,
speciellt inte i vattnet! Sen är jag ju faktiskt väldigt ovan.
Men det var riktigt mysigt :)
Kram Sandra
2011-11-18 @ 16:00:52 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Så glad att du var med! :)

Han är en liten charmknutte och för det mesta nöjd och glad. :)

Hoppas nu att du har det bra i Uppsala sötis!

Puss

2011-11-21 @ 15:13:51
URL: http://petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0