Årets julklapp!

Ni tror väl inte att jag ahr glömt min insamling?
Nu är det snart December och julafton närmar
sig med stora steg. Alla planerar julklappar
för fullt! Så varför inte lägga en liten slant till
min insamling "Årets julklapp"?.

Där pengarna kommer gå oavkortat till ett
barnhem för flickor i Nepal! Vill ni kika
in på deras hemsida klicka HÄR.
De vet ju ingenting om insamlingen så
skvallra inte :)

På julafton kommer jag meddela ordförande
Sofia Lindblom om pengarna de ska få till
barnhemmet. Det är hon som startat det.
Jag kommer berätta att min önskan är att
de ska gå till en utflykt till barnen. Om inget
annat verkligen behövs, då är det självklart
att de får gå till det i första hand.

Jag har sålt julkort och nu är alla sålda bokade.
Väntar fortfarande på lite pengar som ska överöras,
sedan kommer jag att redovisa här.
40julkort * 20kr = 800kr.

Ska skicka lite sms till människor i min kontaktlista
för att se om någon nappar. Tanken var ju att jag
skulle sålt på loppis med men allt var fullbokat
fram till årsskiftet så det fick ge sig.



Nu är ju julkorten slut men man kan ju fortfarande bidra. Genom att
kolla i sin lilla plånbok om man kan bidra med något. Allt från 1kr
räknas! Lämna en kommentar här eller hör av er via mail:
[email protected]

Tack alla som har bidragit!
Glad advent!
2011-11-26 @ 20:46:46 Årets julklapp - 2011 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0