Allt behöver inte alltid vara nytt!

Många är trötta på allt tjat om att vara miljövänliga, men saken är den att det behöver inte
vara så svårt och man behöver ju inte göra allt om man inte vill. Men som alla vet så gör lite
mer än inget. Ett tips från mig är att fynda både kläder och saker på loppis eller gå till
någon secondhand butik. Kanske hittar man klänningen man vill ha inför festen?
Lika snygg men mycket billigare och dessutom är man miljövänlig! Detta visste ni
säkert redan, men jag bara påminner lite :)

Själv är jag helt kär i tradera, second hand och loppisar.
(Loppisar har min vän Mia fått mig att älska).

Tänkte visa något av mina senaste fynd.


   Denna tidningshållare fyndade jag på en loppis i Sunsvall.


      Denna väst fyndade jag på tradera. 19kr totalt!

Allt behöver inte alltid vara nytt för att det ska vara fint. Man kan spara
både pengar och miljö genom att återanvända. Dessutom kan man ju
själv tjäna en slant genom att sälja! Jag fyndade även en klänning
på Erikshjälpen i Sundsvall, som jag ska ha på Nyår. Men den vill jag
ju inte visa än :)

Att fynda är roligt!

2011-11-08 @ 23:06:49 Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken fin tidningskorg! :)

2011-11-09 @ 09:42:33
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0