Världen&jag!

Har fått lite respanik. Sitter och letar resor febrilt!
Ibland kommer jag in i de perioderna och jag vill göra allt. Men mest av allt vill jag tillbaka till Kenya, funderar på om man inte skulle haka på Afrikalinjen i januari. Gå distansen nu i höst. Men ibland kommer livet före..

Jag vill överallt!
Kenya
Sydafrika
Senegal
New York
Australien
Nepal
Västafrika
Latinamerika

Helst av allt vill jag leva nära befolkningen i de länder jag besöker och inte vara en vanlig turist. Efter att ha provat på att leva i Kenya&Uganda som "en i mängden" så gott det gick, vill jag göra det igen. Överallt!

Jag får nöja mig med att resa hem till Gnosjö imorgon i några dagar, de är ju inte fy skam det heller :)

Kram Sandra
2011-07-17 @ 22:34:54 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Robban

Och ås/Östersund :D

2011-07-19 @ 04:11:23
Postat av: Sandra

Ja, självklart Ås/Östersund å! :)

2011-07-19 @ 16:45:09

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0