Medans andra har semester jobbar jag för fullt!

Denna veckan har varit helt galen med jobb och det börjar kännas i kroppen! Har jobbat sen i måndags med endast en dag ledigt och då var jag ändå på möte hos mina chefer. Jobbar till måndag och sen får jag 6 efterlängtade lediga dagar!
För er som inte vet fick jag jobb hos Olivia Personligassistans här i Uppsala och jobbar som personlig assistent till olika brukare med funktionshinder.
Ett väldigt krävande men givande jobb! Och jag hade turen att få förlängt till jul så hösten är räddad :)

Ser verkligen fram emot hösten då jag anmält mig till en frivillig grupp hos UNICEF här i Uppsala. Äntligen får jag komma igång och engagera mig igen! Det blev inte så mycket av det efter Afrikalinjen, då det var så krångligt att ta sig överallt i Östersund. Men här är mitt busskort mitt guldkorn och jag kommer in till stan på 15minuter. Underbart!

Jag tänkte försöka lägga upp lite tips här på bloggen. Lite om Unicefs barnkonvention och deras artiklar, om hur man kan vara klimatsmart, handla ekologiskt och fairtrade. Och säkert lite annat som jag kommer på. De kommer finnas under länken tips här brevid. Hoppas ni får en trevlig läsning!
Man kan inte göra allt men man kan göra något!


Ha en bra kväll!
Kram Sandra


2011-07-16 @ 17:22:03 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0