Abstinens!

Jag sitter här och har abstinens efter choklad! Choklad som jag vet att jag inte kan hitta här.
Divine mörk/mint
Divine mörk/hallon

Divine apelsin/mjölk


Divine ingefära/apelsin


Denna sorts choklad är så otroligt god och de finns inte att köpa vartsomhelst. Man får försöka hitta återförsäljare. Hur jag kom i kontakt med dem är genom Afrikalinjen på Birka Folkhögskola, dit en man som heter Olle kommer 2gånger om året med sin rättvisemärkta världsmarknad. De är alltså rättvisemärkta!
Nu hittade jag på internet en sida där man kan köpa denna sorts choklad till hösten, då de inte kan garantera att den smälter om de skickar den under sommarmånaderna.
www.hildur.se
Kika gärna in där! Det finns mycket mer än bara choklad :)
2011-07-21 @ 13:14:29 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0