Sandra&Mostafa vs Comhem.

Vi har beställt ett paket med comhem
där vi har internet och tv. 
Vi insåg att vi inte riktigt behöver alla
kanaler som vi har nu, finns så mycket
strunt.

I vilket fall så ska jag ringa och avbeställa
tv och ringer till com hem.

Comhem killen: Varför vill ni säga upp tvn?

Jag: Vi känner att vi inte behöver den utan
att det räcker med internet.

Comhem killen: Okej, men om ni tycker att
ni har för många kanaler så finns det ett
alternativ som kallas för (nånting) 8.
Där ni får grundkanalerna och sedan väljer
till 8kanaler som ni vill ha.
Ni får några fria månader och därefter betalar
ni endast hmhmKr för detta.

Jag: Okej,det låter ju bra. Men jag gör inget
utan att prata med min sambo.
Så jag får kolla med honom.

Vi lägger på och jag känner mig lite arg för att
jag lyckas alltid gå på sånt där och kan inte säga
nej.
Ringer Mostafa och berättar om det och han
säger att han ska ringa upp dem och allt säga
till dem att vi inte vill ha tv!

Mostafa: Hej, vi vill säga upp tv och vi känner
oss helt säkra för vi använder inte det osv.
(Han pratar på och är bestämd)

Nya comhem killen: pratar på...

Mostafa: mhm mhm, jaha? mhm mhm.

Nya comhem killen: pratar på ännu mer..

Mostafa: mhm, jaha! jasså! Men vad kostar det
då? Det låter ju bra!
Men vi hör av oss då. Tack så mycket.

Mostafa till mig: De hade ett superbra erbjudande
där man kunde få grundkanalerna och sedan välja
till 8st som man själv vill ha. Man kan byta inför
varje månad om man känner att man vill ha 8
andra kanaler just den månaden. Dessutom
så får man några fria månader och sedan kostar
det en liten summa per månad bara!
Bra va?

Säga vad man vill men de är bra skickliga!
Sandra&Mostafa vs Comhem 0-1

2011-12-17 @ 22:41:50 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

Hahaha!!! Jag måste ringa Telia och säga upp kanaler... Har MASSA som vi aldrig tittar på! Men bävar för det samtalet, kommer säkert sluta som ert. ;) haha!

Skickliga är ordet! ;)

Puss kram!

2011-12-19 @ 00:05:53
URL: http://Petramargaretha.devote.se
Postat av: alyssa hiba

hahahahahaha akta mofffe

2012-01-09 @ 18:33:08
URL: http://www.alyssahiba.com

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0