Husdjur

img_2679 (MMS)

Saknar faktiskt att ha ett litet husdjur. Känns verkligen att någonting fattas! Jag som är uppvuxen med hund sen jag var 4-5år och dessutom har jag haft kanin. Så nu känns det lite tomt att inte ha någon att gosa med och ge kärlek. Såklart har jag ju Moffe ;)  Funderar på att vara jourhem åt en katt, då får katten bo hos en och få kärlek tills dess att någon adopterar den. Men det krävs ju tid också och just nu vet vi ju inte hur mycket tid vi har till våren. Det får vänta, men visst saknar jag det! På bilden är lillkillen Gibson som mor&far har hemma :)  Galen men söt!

2011-12-18 @ 22:52:10 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0