Fuck Cancer!

Inspireras så av tjejerna som har skapat ungcancer!
De är verkligen helt fantastiska som lägger ner all sin
energi för detta. Cancer är verkligen en hemskt och
den tar ifrån en nära och kära. Så många fina liv.

I min släkt är det tre som har blivit berövade sina
liv av cancer. Min morfar, mormor & moster.
Jag önskar att ungcancer hade funnits redan då,
för jag själv hade behövt ringa någon då. Inte bara
skriva ner mina tankar i en bok, för det är ingen som
svarar, ingen som hör.

Därför blir jag extra tagen när jag ser deras arbete,
hur de hjälper de som har cancer, har haft eller
de som är anhöriga.



Jag tänker beställa en hoddie! Kika in på deras
webbshop du också!
Kanske hittar du också något, det finns flera
sätt att stödja dem. Hitta det som passar bäst
för dig!


I mina ögon är de riktiga änglar♥

2011-12-21 @ 21:40:21 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0