Eco kalender 2012

Letar efter en ny almanacka nu inför det
nya året. Kan behövas då man ska komma
att behöva komma ihåg en del inför skolan.

Sedan tycker jag det är kul att gå tillbaka
i gamla almanackor och se vad man gjorde då.
Ungefär som med en blogg.

Innan hade jag en almanacka från UNICEF men
nackdelen är att det inte står med några som
helst röda dagar, när påsk infaller osv.
Eftersom att den är till för alla i hela världen.

Så nu hittade jag en fin som jag kan tänka
mig att ha. Den är ekologisk och såg snygg ut!
Dessutom innehåller den info om miljö och har
en stark miljöprofil


Nöjd som tuppen om jag kan få tag i denna
inför det nya året :)
2011-12-16 @ 20:01:51 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0