Årets julklapp

Pratade med Sofia igår och de blev
jätteglada över bidraget! Som vi alla
har hjälpts åt att samla in.
Hon berättade att flickorna tycker om
att åka och besöka olika tempel och
att det kan vara något de kan göra :)
Huvudsaken är att det blir en utflykt,
jag tycker att alla barn ska få uppleva
den känslan. Som man själv upplevde
som liten. Förväntningarna, planeringen
och bara känslan av att åka iväg
någonstans för att göra något spännande!
Vem älskar inte den känslan? Jag älskar
den fortfarande.
The Step är ett väldigt bra barnhem
och de har varit iväg på utflykter tidigare,
de har fått ha känslan :) Därför är det kul
att vi kan ge dem den känslan igen!!
Glöm inte att även fast min insamling har
slutat för denna gång, så kan man ju faktiskt
fortsätta att bidra till flickorna.
Gå in på deras HEMSIDA och se vad du kan
göra! Anmäl dig även så att du kan få deras
månadsbrev. Det får jag nu :)
Jag kommer att lägga upp här senare i bloggen
vad flickorna gjorde för deras julklapps pengar!
Ni är änglar allihopa som har hjälpt till med
detta! Tusen tack! ♥
2011-12-27 @ 19:01:00 Årets julklapp - 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia Lindblom

Tack snälla för ditt engagemang! MVH Sofia Lindblom

2011-12-28 @ 15:42:48
URL: http://www.thestep.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0