Svammel.

Just nu är det enda jag gör är att jobba! Men det är ju bra :)
jag är nog lite för lat sen Birka-tiden fortfarande, det var ju ändå bara
drygt 3månader sen man lämnade det.
Har lyckats att bli frisk nu, inte riktigt helt men nästan. Skönt!
Äntligen kan ut och börja röra på sig igen.

Igår tog jag en fika med Ida på en uteservering, sånt som jag alltid
velat göra men det har ju varit dåligt med uteserveringar hemma i
Gnosjö ;) Härlig tjej och härligt med något att göra!

Idag är det dax till att börja jobba igen, 3 18 timmars pass på raken
med 6h ledigt mellan varven. Jag är redan trött! Det värsta är att jag
och Mostafa går om varandra, vi ses inte förens på fredag och ändå är
vi i samma stad. Så sjukt tråkigt! Men det får bli så.

Dessutom ska jag försöka fixa en liten överraskning till nästnästa helg
och jag hoppas det går som jag planerat :)

Ha en bra dag alla!!
Kram Sandra
2011-08-30 @ 12:15:52 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-30 @ 14:42:55
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0