Sjuuuuk! Det har jag varit i flera dagar ...

Sjuuuuk! Det har jag varit i flera dagar men imorgon ska jag upp på benen igen! De är ju tur att man passar på att vara sjuk när man är ledig:) Äntligen börjar jag komma ett steg närmare mig själv och den jag är eller vill vara. Det är en bit kvar och jag måste hela tiden jobba på det. För att inte tappa mig själv. Mer om detta en annan dag, för nu måste jag försöka sova. Det blir en fullspäckad dag imorgon med personalmöte, ännu ett möte efter det och sedan klädbytarkväll hemma hos Ida med hennes vänner. :) Godnatt! Kram Sandra

2011-08-25 @ 00:31:26 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0